About

متولد اردی بهشت 69 ام. راهنمایی و دبیرستان ام روتو استعدادهای درخشان تهران گذروندم. فعلا هم که دانشجوی مهندسی شیمی ام. کتاب خوندن سیستماتیک رو از اول های سال سوم دبیرستان شروع کردم، موقعی که همه رفته بودن تو جوکنکور، ولی من برعکس!!
اولین باری که چیزی نوشتم بهار86 بود. وقتی لذت خلق یه چیز جدید روحس کردم و یادگرفتم از خلاقیتم لذت ببرم،دیگه نتونستم نوشتن روبذارم کنار، کم کم هم از زورتنهایی پناه بردم به روزنوشت نوشتن.
اولش کارهام روبه هیچ کس نمی دادم بخونه،بعداز یه مدت یه وبلاگ شروع کردم ولی آدرسش رو به هیچ کس ندادم تا کم کم به خواص دادمش و علنی ترشدم!!! اسم «م.عاصی» رو برای خودم انتخاب کردم و اصرار هم دارم که منظور از عاصی عصیان گر نیست، خسته و ملول ئه !!!!
فکر کنم باید اینکه زبونم روان نیست و حرف هام گنگه رو علاوه برتازه کاری و ضعف ساختاری کارهام به عنوان یکی از ایرادهام قبول کنم. تازه یه سال و نیمه که شروع کردم و حالاحالاها راه درازی در پیش دارم.
سال هشتاد و هفت داستان ام تو دوره ی اول جایزه ادبی ایران برنده شد و این چند خط بیوگرافی بالا رو هم برای کتاب دایره المعارف نویسندگان نوشته بودم. اما خوب این متن مخصوص اونجا بود و فعلن هم حال و حوصله ی آپدیت کردنش نیس.

4 پاسخ to “About”

  1. فقط معتاد همینایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

    • نه عزیز به پاره ای روایح و پاره ای حرکات تکرار شونده که دیقه ای هفتاد تا نود تا تکرار می شن هم معتادم.
      برای اون هایی که دوست دارن هر لحظه بشنون!!!!!!!
      ;-D

  2. باید بیام با خوصله ببینم اینجا رو. یادم بنداز

  3. هم‌دانش‌گاهی و در ضمن هم‌ورودی هستیم. چهره‌ات برایم آشناست، و دیده‌ام که در خبرنامه می‌نویسی. هرچند که از نوشته‌هایت در خبرنامه چیزی نخوانده‌ام، امّا از یکی از کامنت‌هایت در فیس‌بوک خوشم آمد و به نظرم می‌آید که خوب می‌نویسی! همین.

بیان دیدگاه