Bianca Di Luna di albano carrisi


روایت ِ اتفاقی ساده با ترانه ای ساده که روی موسیقی ای ساده سوارشده تا یه شاهکار رو بسازه.

Download Link

Watch Video

سفید مثل ِ ماه

شاید فقط یه اتفاق بود،

ولی اثرش رو بر من گذاشت.

عشق ِ تو فقط یه ساعت طول کشید،

و الان برای همون یه ساعت گریه می کنم … برای تو…

هنوز هم می بینمت ، ]ای[ سفید مثل ماه ،

که توی باد ، کنار ِ من می دوی

اما توی چشمای سبز ِ تو شانسی برای کسی که

دنبال ِ فردایی کنار ِ توست، نیست.

 

فایده نداره ، صبر کن … چون

من می دونم … می دونم که دیگه بر نمی گردی.

توی چشمات ماه ِ دیگه ای خواهد بود ، و عشق ِ دیگه ای …

من اینو می دونم …

اینو می دونم …

 

فایده نداره ، صبر کن … چون

من می دونم … می دونم که دیگه بر نمی گردی.

توی چشمات ماه ِ دیگه ای خواهد بود ، و عشق ِ دیگه ای …

من اینو می دونم …

اینو می دونم …

برای من فقط یه اتفاق باقی می مونه،

تنها خاطره ای از تو که دارم.

عشق ِ تو فقط یه ساعت طول کشید،

و برای همون یه ساعت الان گریه می کنم … برای تو گریه می کنم

 

Bianca Di Luna di albano carrisi

Forse è stato solo un’avventura,

ma è rimasto il segno dentro di me.

Il tuo amore è durato soltanto un’ora

e per questo ora piango, piango per te.

Ti rivedo ancora, bianca di luna,

correre nel vento vicino a me,

ma nei verdi occhi tuoi non c’è fortuna

per chi cerca un domani vicino a te.

 

Non servirà  aspettarti perchè

io so che tu, tu non verrai.

Negli occhi tuoi ci sarà  un’altra luna

ed un altro amor,

io lo so,

io lo so…

 

Non servirà  aspettarti perchè

io so che tu, tu non verrai.

Negli occhi tuoi ci sarà  un’altra luna

ed un altro amor,

io lo so,

io lo so…

Mi rimane solo un’avventura,

l’unico ricordo che ho di te.

Il tuo amore è durato soltanto un’ora

e per questo ora piango, piango per te.

e e e… e e e… e e e…*

*: album : Caro,Caro,amore

 

یک پاسخ to “Bianca Di Luna di albano carrisi”

  1. شاید فقط یه اتفاق بود،

    ولی اثرش رو بر من گذاشت……

پاسخی بگذارید

