آتشی که زندگی بخش بود


پای در بی راهه گذاشته بودم ….

تا این که

سوالی جرقه زد

و من زاده شدم

ماه هاست که زنده ام

من زنده ام،

ما زنده ایم

ما زنده ایم،  چون زمانی قول دادیم که باشیم

و خواهیم بود تا آن زمان که اعتماد کنیم

جای آن که شک کنیم به هستی  ِ آیندگان

تا آن زمان که بگوییم

جای آن که انتظار شنیدن داشته باشیم

و بشنویم

جای آن که در ذهنمان بسازیم

آن چه را که می خواهیم

و نمی خواهیم

***

نه

نه، من پیش گو نیستم

و همچنین

آن بازدار ِ فرمان به دست

که با افکار ویرانه ی خود ساخته ام

بر سر در گفته ها و شنیده ها بنشینم.

گرچه دیده باشم

دوچندان بار آتش

و در دست داشته باشم

دو صد فرمان

***

و من هم – آن گونه که او –

لوح هایم را بر زمین خواهم کوفت

باشد که از واشکافت شان

حس کنی

آن چه را که باید.

پی نوشت : اولین تجربه ام بود در زمینه شعر، با محتوای شخصی

پیپی نوشت 2 : خدایان باید همه چی رو بدونن، پس اس ام اس نده زنگ هم نزن بپرسی منظورت چی بودتفسیرش چی بود.!!!

پاسخی بگذارید

