غروب تنهایی


این لیریک یه آهنگیه که این چند روزه دارم مرتب گوشش می کنم. موسیقی از گروه خاک هستش که جزء محدود گروه های راک فارسیه واقعیه. یعنی منظورم اینه که مثل خیلی دیگه از راک های فارسی نیست که با لیریک های مسخره و چارتا گیتار و دارامب دورومب فکر کنن موزیک ساختن.

لینک دانلود آهنگ

 

تنگ غروبه                             دلم گرفته                       رخوت به تن نشسته

تکیده ام من                              کنج اتاقــم                       نگاهم سرد و خیره

چه ساده ساده                           چه آسون آسون                دارم آب میشم آروم

مثل یه شمعی                            که توی ظلمت                 بی صدا میگرید آروم

 

                       میخوام یه ساده                            ساده پرواز

                     چون پرنده ای                        سبک بال

                   میخوام رها شم                       در دل باد

                   تا نمـــــــــیرم                         کنج دیوار

 

باز هم اسمون                           شده رنگ خون                  خورشید انگاری اروم 

میخواد بمیره                            تنها و معصوم                     مثل این دل مغـــــموم

یاد تو در من                          همیشه زنده است                    توی هر طپش قلـــب

با یادت هستم                            به یادت موندم                     ز یادت جون میگیرم

پاسخی بگذارید

