چه آرزوها


چه آرزوها

درآمد

چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم

چها که می بينم و باور ندارم

چها ، چها ، چها ، که می بينم و باور ندارم

مویه

حذر نجویم از هر چه مرا برسر اید

گو در آید ، در آید

که بگذر ندارد و من هم که بگذر ندارم

برگشت به فرود

اگرچه باور ندارم که یاور ندارم

چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم

مخالف

سپيده سر زد و من خوابم نبرده باز

نه خوابم که سير ستاره و مهتابم نبرده باز

چه آرزوها که داشتيم و دگر نداریم

خبر نداریم

خوشا کزین بستر دیگر ، سر بر نداریم

برگشت

در این غم ، چون شمع ماتم

عجب که از گریه آبم نبرده باز

چه ها چه ها چه ها که می بينم و باور ندارم

چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم

مهدی اخوان ثالث

یک پاسخ to “چه آرزوها”

  1. chi shod ino gozashti?

پاسخی بگذارید

